Ryšiai su žiniasklaida

Žiniasklaidos priemonės, ypač specializuoti laikraščiai, žurnalai, interneto portalai, skirti tam tikram skaitytojų  ratui (automėgėjams, moterims, mamoms, besidomintiems namų interjeru ir pan.)  vienu svarbiausių savo uždavinių laiko skaitytojų informavimą apie tos srities naujoves. Kaip tik įmonės ir suinteresuotos, kad žiniasklaidos atstovai būtų informuoti apie pradėtas gaminti prekes, naujas gamybos technologijas, paslaugas, atidarytas naujas parduotuves ir pan. Informuoti žiniasklaidą galima keliais būdais.

Pranešimas spaudai. galima paskelbti naujienų agentūrų portaluose : BNS, ELTA, bei išsiuntinėti tiesiogiai žiniasklaidos atstovams, tikintis, kad jie paskelbs šią informaciją arba pasinaudos savo nuožiūra – kurdami pranešimus, straipsnius ar laidas.

Tokie informaciniai biuleteniai (ne ilgesni kaip vieno puslapio -300 žodžių) spausdinta arba elektronine forma gali būti išsiuntinėjami ir svarbesniems klientams ar jų grupėms bei asociacijoms. Skleidimo būdu šie pranešimai panašėja į paštu platinamą reklamą. Labiau skiriasi jų turinys, nes biuletenio tikslas informuoti apie naujienas, o ne tiesiogiai siūlyti prekes ar paslaugas.

Mūsų viešųjų ryšių paslaugos

  • Parašysime ir išplatinsime jūsų įmonės pranešimą spaudai.
  • Jūsų įmonės atstovavimas žiniasklaidai.

GAUKITE  SPECIALŲ PASIŪLYMĄ

Teminiai straipsniai – didesnės apimties rašiniai, specialiai parengti publikuoti viename ar keliuose lediniuose. Dažniausiai įmonė straipsnį nusiunčia pasirinktiems žurnalistams, palikdami jiems spręsti dėl jų publikavimo laiko ir formos.

Tačiau dažnai straipsnio publikavimas užsakomas- jam nuperkamas plotas, kaip ir reklamai. Šie užsakomieji straipsniai ( įmonės užsakymu parašyti žurnalistų) labiau priskiriami reklamos sričiai.

Žurnalistų paslaugos

  • Straipsnių rašymas. Parengsime straipsnį pagal jūsų pateiktą medžiagą arba parašysime originalų straipsnį ar interviu.
  • Derybos su žiniasklaida dėl straipsnio publikavimo sąlygų.

GAUKITE  SPECIALŲ PASIŪLYMĄ

Spaudos konferencijos, į kurias pakviesti žurnalistai supažindinami su aktualia informacija.

Skubios ir reikšmingos spaudos konferencijos rengiamos tada, kai reikia pranešti labai svarbią naujieną, arba sureaguoti į neigiamą reiškinį, pavyzdžiui, neteisingai paskleistą negatyvią informaciją. Brifingų metu pristatomi ir aptariami tam tikro laikotarpio įvykiai, suteikiami paaiškinimai tam tikra tema.

Dar viena spaudos konferencijos rūšis – spaudai skirti priėmimai,  rengiami švenčių ar įmonei svarbių įvykių proga. Jų metu įmonės specialistai turi progą su spaudos atstovais pabendrauti neformalioje aplinkoje. Tai leidžia geriau asmeniškai susipažinti ir suprasti vieniems kitus. Panašūs neformalūs kontaktai įmanomi ir įvairių pristatymų ( naujų prekių, kolekcijų, parduotuvių ir kt.) metu. Tik į šiuos renginius kviečiami ne vien žurnalistai, bet ir potencialūs klientai bei partneriai, todėl jie padeda ir kaip pardavimo skatinimo priemonė.

Spaudos konferencijų organizavimo paslaugos

  • Suorganizuosime spaudos konferenciją.
  • Pakviesime žiniasklaidos atstovus.
  • Kontroliuosime renginį jo metu.

GAUKITE  SPECIALŲ PASIŪLYMĄ

TELEFONU +370 653 30003,

EL. PAŠTU  info[@]komunikacijaverslui.lt

Šios populiarinimo priemonės  skiriasi nuo reklamos pirmiausia tuo, kad, pavyzdžiui, straipsnis ar interviu gali atsirasti ir žurnalisto iniciatyva, o už  paskleidimą tiesiogiai nemokama. Reklamą įmonei lengva planuoti ir valdyti, o nemokamo komunikacinio pranešimo pasirodymas priklauso nuo žiniasklaidos atstovų. Svarbus populiarinimo pranašumas, kad visuomenė šia informacija labiau pasitiki negu reklama.

 

error: Content is protected !!