Pardavimo skatinimas

Pastaraisiais metais pardavimo skatinimo reikšmė rėmimo komplekse nuolat didėja. Europoje įmonių išlaidos pardavimo skatinimui didėja sparčiau nei išlaidos reklamai. Tai daugiausia susiję su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais. Iš jų paminėtini: įmonių gamybinių pajėgumų plėtra ir konkurencijos didėjimas, gamybininkų ir prekybininkų interesų bei galios konfliktai, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimas ir su tuo susijęs trumpesnis prekių gyvavimo ciklas, impulsyvių pirkinių skaičiaus augimas, gerėjantis vartotojų nusimanymas vertinant prekių kainas, reklamos poveikio mažėjimas ir kt. Pardavimo skatinimo veiksmus taiko ne tik vartojimo prekių gamybos, bet ir prekybos įmonės, jie vis plačiau naudojami gamybinės paskirties prekių ir paslaugų marketinge.

Tai visuma į pirkėjus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti jų pardavimą. Pradavimo skatinimo priemonėmis įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti pardavimo sąstingį. Priešingai negu reklama ir viešieji ryšiai pardavimo skatinimas dažniau naudojamas kaip trumpalaikė komunikacijos priemonė.

Pardavimo skatinimo veiksmus lengviausia sugrupuoti tuomet, kai atsižvelgiama į tai, kas pardavimo skatinimą naudoja ir į ką jis nukreiptas, o po to – kokiomis formomis ir būdais veiksmai įgyvendinami.

Į galutinius vartotojus nukreiptas pardavimo skatinimas. Gamintojai siekia:

  • paskatinti pirkti ir vartoti daugiau
  • nukreipti pirkėjus prie brangesnių prekių,
  • pritraukti naują pirkėją,
  • paskatinti išbandyti prekę,
  • duoti atkirtį konkurentams,
  • išlyginti paradavimo netolygumus,
  • paskleisti informaciją,
  • išlaikyti ir paskatinti lojalius pirkėjus.

 Į prekybininkus nukreiptas pardavimo skatinimas. Šiais  veiksmais gamintojai siekia:

  • sukelti norą pabandyti pardavinėti prekę,
  • paskatinti prekybininką pirkti didesnį prekių kiekį,
  • paskatinti aktyviau siūlyti prekę,
  • skatinti prekybos įmonių personalą aktyviau siūlyti jo prekes (reklamuoti, skirti daugiau vietos prekybos įrangoje).

Prekybininkai (mažmenininkai) paprastai siekia:

  • padidinti parduotuvės lankytojų skaičių,
  • pirkėjų lojalumą parduotuvei,
  • išlyginti paradavimo netolygumus,
  • padidinti pirkimo dažnumą, perkamų prekių kiekį,
  • padidinti savo firminių prekių pardavimą.

Pati gausiausia ir įvairiausia pardavimų skatinimo veiksmų grupė – gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Jais gali būti siekiama dvejopų tikslų – trumpalaikės vartotojų reakcijos arba ilgalaikio lojalumo.

Pardavimo skatinimo planavimas ir įvertinimas

Pardavimo skatinimo kampanijos tikslus lemia prekės rėmimo ir marketingo tikslai. Planuojant pardavimo skatinimo veiksmus būtina nustatyti pageidaujamą pardavimo padidinimo dydį ir tikslinę grupę, į kurią orientuojamasi, įvertinti konkurencinę situaciją. Tai pat – iš kokių pirkėjų –  naujų ar nuolatinių, tikimasi didesnių pardavimų.

Pardavimo skatinimo priemones tikslinga derinti su reklama.

Mūsų paslaugos

  • Drauge aptarsime Jums aktualų paskatų mastą, tinkamą laiką, pardavimo skatinimo kampanijos trukmę, biudžetą.
  • Parengsime pardavimo skatinimo planą.
  • Paruošime informacinę medžiagą.
  • Sudarysime kampanijos įgyvendinimo ir kontrolės planus, parinksime informacijos skleidėjus.
  • Taip pat Jums pageidaujant dirbsime su jais bei kontroliuosime pardavimo skatinimo kampanijos eigą.

Rašykite, skambinkite, išdėstykite  savo poreikius, pagal kuriuos parengsime jums pasiūlymą.

 

GAUKITE  JUMS PRITAIKYTĄ PASIŪLYMĄ

TELEFONU +370 653 30003,

EL. PAŠTU  info@komunikacijaverslui.lt

 

error: Content is protected !!