Pardavimo skatinimas

Pardavimo skatinimo reikšmė rėmimo komplekse nuolat didėja. Tai daugiausia susiję su pardavimo problemomis ir rinkos dalyvių galios pokyčiais, konkurencijos didėjimu, rinkai pateikiamų naujų prekių gausėjimu ir dėl to trumpesniu prekių gyvavimo ciklu. Turi įtakos gerėjantis vartotojų nusimanymas vertinant prekių kainas, reklamos poveikio mažėjimas ir kt. Pardavimo skatinimo veiksmus taiko ne tik vartojimo prekių gamybos, bet ir prekybos įmonės, jie vis plačiau naudojami gamybinės paskirties prekių ir paslaugų marketinge.

Tai visuma į pirkėjus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes prekių įsigijimo sąlygas, siekiama didinti jų pardavimą. Pradavimo skatinimo priemonėmis įmonė siekia sukelti stipresnę ir greitesnę pirkėjų reakciją, atkreipti dėmesį į tam tikrų prekių pasiūlą, įveikti pardavimo sąstingį. Priešingai negu reklama ir viešieji ryšiai, pardavimo skatinimas dažniau naudojamas kaip trumpalaikė komunikacijos priemonė.

Pardavimo skatinimo veiksmus lengviausia sugrupuoti tuomet, kai atsižvelgiama į tai, kas pardavimo skatinimą naudoja ir į ką jis nukreiptas, o po to – kokiomis formomis ir būdais veiksmai įgyvendinami.

Į galutinius vartotojus nukreiptas pardavimo skatinimas. Gamintojai siekia:

  • paskatinti pirkti ir vartoti daugiau,
  • išlaikyti ir paskatinti lojalius pirkėjus,
  • nukreipti pirkėjus prie brangesnių prekių,
  • pritraukti naują pirkėją,
  • paskatinti išbandyti prekę,
  • duoti atkirtį konkurentams,
  • išlyginti paradavimo netolygumus,
  • paskleisti informaciją.

 Į prekybininkus nukreiptas pardavimo skatinimas. Šiais  veiksmais gamintojai siekia:

  • sukelti norą pabandyti pardavinėti prekę,
  • paskatinti prekybininką pirkti didesnį prekių kiekį,
  • skatinti prekybos įmonių personalą aktyviau siūlyti jo prekes (reklamuoti, skirti daugiau vietos prekybos įrangoje).

Prekybininkai (mažmenininkai) paprastai siekia:

  • padidinti parduotuvės lankytojų skaičių,
  • pirkėjų lojalumą parduotuvei,
  • išlyginti paradavimo netolygumus,
  • padidinti pirkimo dažnumą, perkamų prekių kiekį,
  • padidinti savo firminių prekių pardavimą.

Pati gausiausia ir įvairiausia pardavimų skatinimo veiksmų grupė – gamintojo pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus. Jais gali būti siekiama dvejopų tikslų – trumpalaikės vartotojų reakcijos arba ilgalaikio lojalumo.

Tai gali būti nuolaidų kuponai arba sumažinta kaina, dovanojamas papildomas produkto kiekis, lojalumo projektai, galimybė išbandyti produktą, dalyvauti konkurse. Dar viena pardavimo skatinimo priemonė yra įvykių rinkodara, kai įmonė ar prekės ženklas susiejamas, pavyzdžiui, su koncertu ar sporto varžybomis.

Pardavimo skatinimo planavimas ir įvertinimas

Pardavimo skatinimo kampanijos tikslus lemia prekės rėmimo ir marketingo tikslai. Planuojant pardavimo skatinimo veiksmus būtina nustatyti pageidaujamą pardavimo padidinimo dydį ir tikslinę grupę, į kurią orientuojamasi, įvertinti konkurencinę situaciją. Tai pat – iš kokių pirkėjų – naujų ar nuolatinių, tikimasi didesnių pardavimų.

Pardavimo skatinimo priemones tikslinga derinti su reklama.

Mūsų paslaugos

  • Drauge aptarsime Jums aktualų paskatų mastą, tinkamą laiką, pardavimo skatinimo kampanijos trukmę, biudžetą.
  • Parengsime pardavimo skatinimo planą.
  • Paruošime informacinę medžiagą.
  • Pardavimo skatinimo planą įgyvendinsime ir kontroliuosime, parinksime informacijos skleidėjus.
  • Taip pat Jums pageidaujant dirbsime su jais bei kontroliuosime pardavimo skatinimo kampanijos eigą.

Rašykite, skambinkite, išdėstykite  savo poreikius, pagal kuriuos parengsime jums pasiūlymą

GAUKITE  JUMS PRITAIKYTĄ PASIŪLYMĄ

Tel.  (8 653) 30003
El. paštas info[@]komunikacijaverslui.lt 

 

error: Content is protected !!