Reklama smulkiajam verslui

Kaip atkreipti vartotojų dėmesį į savo prekę ar paslaugą turint nedidelį biudžetą? Žinančiam, kokius pinigus didžiosios bendrovės skiria reklamai, smulkiajam verslui gali pristigti drąsos reklamuoti savo produktus ar paslaugas. Bet smulkusis verslas gali išnaudoti savo pranašumus, pvz. – nuoširdumą ir asmeninį polėkį, kuriuos galima nukreipti į betarpišką bendravimą su vartotojais. Tai efektyvi komunikacija. Dar vienas smulkaus verslininko privalumas – lankstumas bei galimybė greitai priimti sprendimus.
Nedidelis reklamos biudžetas, kurį gali skirti smulki įmonė, nėra kliūtis sėkmingai komunikacijai. Žinoma, mažoms įmonėms, kurios negali reklamai išleisti daug pinigų, ypač aktuali gerai apgalvota ir suplanuota nebrangi reklamos kampanija.
Internetinė rinkodara –
puikus sprendimas smulkiajam verslui, nebrangi komunikacija su tiksline auditorija.
Internetinės rinkodaros privalumas tas, kad efektyviai kampanijai nebūtinas didelis biudžetas. Reklama internete daug pigesnė negu didžiuosiuose žurnaluose, laikraščiuose arba televizijoje ir radijuje.
Nepriklausomai nuo biudžeto, smulkūs verslininkai gali drąsiai reklamuoti savo prekes ir paslaugas interneto erdvėje. Tereikia pasitelkti kūrybiškumą bei domėtis naujovėmis, kurios atvers kelius sėkmingoms idėjoms.
– Pagrindinis internetinės rinkodaros įrankis – interneto svetainė, kurioje apsilankęs žmogus sprendžia apie bendrovę ar organizaciją. Svetainėje galima išnaudoti visas bendravimo galimybes. Kryptingai parengta informacija skatins lankytoją veikti jūsų numatyta kryptimi (registruotis svetainėje, skambinti išsamesnės informacijos, apsilankyti jūsų parduotuvėje ar pirkti internetu). Nuolat atnaujinama informacija apie produktus bei pasiūlymai skatins ir toliau domėtis jūsų įmonės svetaine.
– Reklama internete. Jūs galite susikurti nemokamą reklamą: pasiūlykite atitinkamo turinio svetainėms straipsnius mainais į jūsų svetainės nuorodą juose. Jei nuspręsite pirkti raktinių žodžių reklamą, parinkite tiksliai apibūdinančius Jūsų įmonės prekes ar paslaugas žodžius. Brangūs bendriniai raktiniai žodžiai atneš mažiau naudos esant tam pačiam biudžetui.
– Komunikacija elektroniniu paštu. Komunikacijai su potencialiais klientais smulkusis verslas gali naudotis elektroninio pašto teikiamomis galimybėmis. Siųsdami kuponus, naujienas, specialius pasiūlymus, informacinius biuletenius, skatinsite domėtis jūsų verslo teikiamomis paslaugomis ir prekėmis bei apsilankyti svetainėje.
– Socialiniai tinklai bei forumai verslo atžvilgiu – neribotos galimybės tiesiogiai pasiekti potencialų klientą nedidelėmis sąnaudomis.
– Virusinė rinkodara. Tai – žinutė, video ar kitokio pobūdžio skleidžiama informacija, kuri sudomina, sužavi ir paskatina persiųsti pranešimą. Siunčiami filmukai, nuotraukos, istorijos arba patraukli animacija, kurios tikslas – jūsų įmonės, paslaugų ar prekių pristatymas. Galimybė šią informaciją persiųsti draugui supažindins dar daugiau žmonių su jūsų įmone. Šią žinutę galima paskleisti socialiniuose tinkluose, forumuose, internetiniuose dienoraščiuose.
Pranešimai spaudai – kitas nebrangus Jūsų įmonės, produktų ar paslaugų populiarinimo būdas. Skelbkite pranešimus spaudai naujienų agentūrų portaluose ( BNS, ELTA), išsiuntinėkite juos žiniasklaidos atstovams.
Reklama žiniasklaidoje – taip pat nebūtinai milžiniško biudžeto projektas. Parengus įtaigų reklamos pranešimą bei optimalų planą, galima pasiekti tikslą su nedideliu biudžetu. Antra vertus, didelis reklamos biudžetas negarantuoja reklamos kampanijos sėkmės. Dvi organizacijos, išleidusios tiek pat pinigų gali sulaukti labai skirtingų rezultatų.