Tiesioginis marketingas

Tiesioginio marketingo tikslas – komunikuoti su potencialiu klientu individualiai (panašu į asmeninį pardavimą)  ir komunikavimą baigti pardavimu, kad tai atsieitų pigiau negu asmeninio pardavimo atveju. Rūšys: Adresuotas tiesioginis marketingas (duomenų bazių pagrindu). Individualiai neadresuotas tiesioginis marketingas  (pvz., naudojant interaktyviąją TV ar interneto priemones, neadresuojamas pavieniams asmenims). Tiesioginis  marketingas tai tiesioginis neasmeniškas interaktyvus poveikis potencialiam pirkėjui, kuriuo siekiama jį įtikinti pirkti prekę ar paslaugą arba atlikti kitus veiksmus.

Asmeninį kontaktą, kaip asmeninį pardavimų, čia pakeičia techninės priemonės.

  • Individualus pobūdis ( pasiekia tikslinę rinką su nedidele paklaida).
  • Interaktyvumas ( pirkėjas arba gali iš karto į pasiūlymą atsakyti tam tikru veiksmu),

Tiesioginis marketingas pigus, efektyvus ir greitas pardavimo ir  komunikavimo būdas, sudaro galimybes palaikyti nuolatinius ryšius su klientais, atlikti  lanksčiai prie rinkos  pokyčių pritaikytus marketingo veiksmus.

Patraukli tiesioginio marketingo savybė rezultatų išmatuojamumas. Visada galima žinoti, kiek prekių parduota, kiek tiesioginio marketingo akcijos metu nusiųsta žinučių. Sunku įvertinti tik ilgalaikį poveikį.

Tiesioginio marketingo priemonės:

⇒ Tiesioginė reklama paštu. Seniausia priemonė  – galimybė klientui apsispręsti namuose, sėkmė priklauso nuo to, kam, kada ir kaip pasiūlymas pateiktas. Efektyvus tinkamu periodu pateiktas pasiūlymas: kada pirkėjas renkasi tam tikros rūšies prekes, kai norima padidinti pardavimus, turi įtakos  sezoniškumas. Kad reklama nepatektų į šiukšlių dėžę, vokas patraukliai apipavidalinamas, ant jo  užrašomi pagrindinis pasiūlymas ar  pasiūlymų fragmentai. Adresuota reklama paštu pranašesnė už patenkančią į tą pačią pašto dėžutę asmeniškai neadresuotą reklaminę medžiagą. Tas pranašumas – tai asmeniškas kreipimasis (vardu ir pavarde) į potencialų vartotoją.

⇒ Elektroninis paštas – operatyvesnė ir nebrangi reklamos priemonė. Elektroninis paštas sukuria kur kas daugiau interaktyvumo su kiekvienu pasiektu asmeniu galimybių nei tradicinis paštas. Reklama elektroniniu paštu susijusi su virusiniu marketingu, kai žinutės gavėjas persiunčia ją draugams. Pagrindinis minusas – sąsajos su nepageidaujamomis žinutėmis (spam).

⇒ Naudojant mobiliojo ryšio priemones, reikia atsižvelgti į SMS žinutės specifiką.

⇒ Katalogai siunčiami tradiciniu ir elektroniniu paštu, suteikiant galimybę iš jo užsakyti prekes, jie gali būti pateikti elektroninėje  parduotuvėje. Ši reklama gali būti papildomas pardavimo kanalas.

⇒ Telemarketingas prekių siūlymas telefonu. Šiuo atveju daug didesni komunikavimo kaštai, o efektyvumas priklauso nuo skambinimo laiko. Šis komunikavimo būdas primena asmeninį pardavimą, tik pardavėjas negali parodyti savo siūlomos prekės ar paslaugos. Telemarketingas patrauklus tuo, kad galima pasiekti tolimiausią pirkėją.

⇒ Interaktyvioji televizija.  Tiesioginio atsako TV reklama, specialūs prekių pardavimo TV kanalai, interaktyviosios techninės priemonės.

Tiesioginis marketingas naudojamas

  • kaip pagrindinis įmonės komunikavimo su rinka būdas ir svarbiausia prekių ir paslaugų pardavimo priemonė,
  • kaip vienas iš pardavimo ir komunikavimo būdų ( kaip papildomas paskirstymo kanalas),
  • kaip būdas santykiams su pirkėjais (klientais) palaikyti.

Mūsų komunikacijos agentūros paslaugos:

  •  B2B (verslas – versluitiesioginis marketingas naudojant duomenų bazes, taip pat ir telemarketingas (tik B2B);
  • internetinė rinkodara (plačiau apie internetinį marketingą),
  • elektroninio pašto marketingas.

Reikia tiesioginio marketingo specialistų?

Kreipkitės į mus !

 

GAUKITE  SPECIALŲ PASIŪLYMĄ

TELEFONU +370 653 30003,

EL. PAŠTU  info[@]komunikacijaverslui.lt

 

 

error: Content is protected !!